8 Ağustos 2011 Pazartesi

Futbol Fıkraları | Frank Rijkaard


Galatasaray'ın Bursaspor'a 2-0 yenildiği maçın ardından Rijkaard basın toplantısına giderken koridorda Ertuğrul Sağlam'la karşılaşmış.

- Hocam sen bu takımı nasıl seçtin de şampiyon oldunuz? demiş.

- Çok kolay zekalarına göre seçiyorum. Bak mesela sana bir örnek vereyim demiş ve Sercan'ı çağırmış. 
-  Sercan ya oğlum söyle bakayım senin annenin ve babanın çocuğu olan ama senin kardeşin olmayan kimdir?

Sercan biraz düşünmüş, "tabiiki ben oluyorum" demiş.

Rijkaard bundan çok etkilenmiş. Basın toplantısı biter bitmez Servet'i çağırmış.
- Servet sana bir soru soracağım eğer bilirsen bu hafta seni takıma alırım, bil bakalım annenin ve babanın çocuğu olan ama kardeşin olmayan kimdir?

Servet biraz düşünmüş işin içinden çıkamamış, biraz zaman istemiş ve hemen koşmuş Arda'yı bulmuş.
- Arda, annenin ve babanın çocuğu olan ama kardeşin olmayan kimdir?

Arda cevap vermiş: Benim tabii ki,

Servet sevinçle Rijkaard'ın yanına dönmüş: - Sorunun cevabını buldum hocam: Arda'ymış.

Rijkaard köpürmüş:- Vay salak herif, Arda olur mu hiç, doğru cevap Sercan'dı!..

0 yorum:

Yorum Gönder

TeksasTV

 
Powered by Blogger